A cikkmarketingről tudnivalók

Odakint a legképzettebb marketingszakembereknek is nehéz a levegőből ötleteket varázsolni. Szinte
minden taktika, amelyet bármely marketingszakember kipróbált, csak egy korábban alkalmazott
módszer variációja, és ennek gyökerében semmi sem eredeti. Tehát ne próbáljon új és kreatív
módszereket kitalálni a tartalom előteremtésére. Csak használja ezeket az alábbiakban bevált
módszereket, és jól fogja csinálni.

Mindig írjon olyan témákról, amelyek szórakoztatóak lennének a webhely olvasói számára.
Használjon alkalmi stílust - legyen meleg és barátságos. Bár a legtechnikásabb témák formálisnak
tűnhetnek, valójában hatékonyabbak lesznek, ha nem. Az unalmas, nehezen olvasható tartalmak
elűzik az olvasókat.

Győződjön meg arról, hogy cikkei kiváló minőségűek-e. Ha sok elírási, helyesírási vagy nyelvtani
hibája van, akkor amatőrnek látszik. Az emberek nem fogják komolyan venni, és elkerülik az összes
cikket. Ugyanez a helyzet akkor is, ha helytelen tények állnak rendelkezésre vagy hazudik az
olvasóknak.

Mindenképpen készítsen egy új erőforrásdobozt minden cikkhez, és változtassa meg a linkeket.
Fontos, hogy legyen visszalinkelése a hirdetni kívánt oldalakra. Ha cikkeit könyvtárakba küldi, akkor
az erőforrás mező kiemelten fontos. Ha a cikkeket blog hálózatokba küldi el, akkor a horgony
szöveges linkjei a legfontosabbak. Ha ugyanazokat az erőforrásmezőket és visszalinkeléseket
használja az összes cikkéhez, akkor azok nem jelennek meg egyedi módon a keresőmotoroknál.

A jó nyelvtan és a szavak sokfélesége javíthatja azokat a cikkeket, amelyeket marketing céljából
gyártanak. A nyelvtan helyes használata nagyban javíthatja az egyes cikkek vonzerejét. Azáltal, hogy
figyelemmel kísérjük, amit ír, jelentősen javíthatják a cikk minőségét.

Soha ne írjon olyan cikkeket olyan témákról, amelyek semmilyen módon nem izgatnak. Bár edzheti és
ápolhatja írói hangját, annak teljes irányítása nem lehetséges. Ha egy téma unalmas, ez az érzés
beszivárog a cikkébe, és elkergeti az olvasókat. Azok a cikkek, amelyek untatják, nem lesznek annyira
hatékonyak a marketing szempontjából, mint azok, amelyeket szenvedélyeit gerjesztő témákról ír.

A következő cikk első vázlatának elkészítésekor ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás
miatt, amíg a cikk elkészült. Az ilyen részletek izzadása az összetétel közepén nem hatékony és
pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobb is.

Fontos, hogy anyanyelvén írjon. Még akkor sem, ha úgy gondolja, hogy folyékonyan beszél, ne
próbálja ezt a tényt szélesebb közönség megszerzésére használni. Lehet, hogy szavakat mészárol le,
és rossz íróként nézhet ki. A szó és a társadalom saját felfogása teljesen más lehet, mint a közönség,
amelyet szintén megpróbál forgalmazni.

Ha kiszervezi munkáját a cikkmarketing területén, akkor elkerülhetetlenül azt tapasztalja, hogy az
extra pénz elköltése a minőség érdekében az Ön érdeke. Bárki összeszedheti az 1 dolláros cikkeket,
de ez nem jelenti azt, hogy a minőség jó lesz. Az olvasók jó minőségű cikkekre vágynak, így ha ez egy
kis pluszba kerül, hosszú távon tízszeresen megtérül.

A bevált módszer lényege, hogy bizonyított! Igazából nincs egyszerűbb módja annak, hogy kimondja.
Persze, ha sikeres lesz, akkor később elágazhat és kreatív próbákat és hibákat tehet. De először is
biztosítania kell a sikerét, hogy legyen tévedési helye. Használja a fenti ellenőrzött módszereket a
cikkmarketing hatékonyságának növeléséhez.