Hogyan lehet javítani a cikk marketingjét

Nem fárad el abból, hogy kihúzza a haját, és megpróbálja kitalálni a cikkmarketing varázsát? Ha igen, akkor egy nagy népesség része, amelynek csak egy kicsit jobban meg kell vizsgálnia a rendelkezésre álló erőforrásokat, és többet kell megtudnia a cikkmarketing csínját-bínját az egész folyamatról. Kezdje ezeket a tippeket, hogy jó ötletet kapjon az egészről.

Tartsa tartalmát naprakészen, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalom időtálló. Míg a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon meg hozzáadni egy frissített linket a régi cikkekhez. Ha a látogatók először régi cikkeket találnak elavult információkkal, akkor a megvalósított linken keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki a webhelyén található lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy cikkeket rendezzenek a legújabb és a kapcsolódó tartalom szerint.

Engedje meg, hogy az olvasók hozzászóljanak, vagy kérjék meg, hogy küldjenek visszajelzést. Az emberek általában értékelik, hogy lehetőséget kapnak arra, hogy megosszák véleményüket és gondolataikat a dolgokról. Ha visszajelzést adnak számukra, fontosnak érzik magukat. Az olvasók kedvelik ezt, és Ön profitál abból, ha megtudja, mit tehet a marketing képességeinek javítása érdekében.

Helyezzen cikkeket könyvtárakba és bloghálózatokba egyaránt. A blogok rendkívül népszerűek, és a blogolás megkezdése nagyszerű módja annak, hogy látogatókat vonzzon az oldalra. Ne felejtsd el, hogy minden cikkednél feltöltsd a saját adataidat egy életrajzban, így az emberek elolvassák a blogot, majd rákattintanak a webhelyedre.

Kutatás előtt tanulmányozza meg azt a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb vagy előre, annál jobban fog szólni a cikked. Meg tudja mutatni tudását, és a cikkek megírása könnyű törekvés lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmat részesítik előnyben.

Kapcsolja össze magát! Mindegyik cikkében nemcsak linkeket kell megadnia a webhely kezdőlapjára, hanem minden más cikkre is, amelyet írt. Még akkor is, ha nem éppen relevánsak, a végén felveheti őket, mondván: "A szerző további cikkei tartalmazzák ..."

A megfelelő írási technikák használata fontos lehet a cikkmarketing szempontjából. A megfelelő stílus vonzhatja az olvasókat, míg a túl unalmas vagy más módon nem kívánatos stílusok kikapcsolhatják az olvasókat, és továbbléptethetik őket. Alaposan át kell gondolni a cikkükben használt írási technikát.

Amikor először kezd el hirdetéseket írni, nagyon jó úgy írni, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek azonnal bezárnak, amikor meglátják a hirdetéseket, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják meg azt, amit eladnak.

Ami a sikeres cikkmarketinget illeti, Billy Idol azt mondta a legjobban: "Több, még több, még több!" Minél több tartalmat teszel oda - bár jó minőségű tartalom, nem szeméttartalom -, annál többet jelent megcélzott közönséged. Ügyeljen arra, hogy minél több tartalmat írjon. Minél több, annál jobb a marketing.

A remek termékek megkönnyítik cikk-marketinges munkáját. A minőségi cikkek bizonyos mértékben magukért beszélnek; marketinged lesz a hab a tortán.

A cikkmarketing szépsége, hogy ezek az eredeti cikkek, ha megfelelő helyeken jelentek meg, folyamatos forgalmat hozhatnak az Ön weboldalára. A legjobb dolog az ügyfelekkel kapcsolatban, akiket ezekkel a cikkekkel hoznak az Ön webhelyére, az, hogy már nagyon jó ötletük van az Ön kínálatáról, és éhesek további információkra.

Ezek a cikkmarketing-tippek nagyszerű forrást jelenthetnek a cikkmarketing és működésének szorongásán, félreértésén. Remek és nagyon jövedelmező eredményeket érhet el e marketing technika használatával, de készen kell állnia arra, hogy mindent megtanuljon a működéséről.