Tanulja meg a cikkek marketingjét ezekkel a javaslatokkal

Az egyik leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy a vállalkozások új ügyfeleket vonzzanak a cikkmarketing használatával. Ez magában foglalja a cikkek írását a vállalkozás termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos téma köré. A cikkmarketing használata előtt tartsa szem előtt néhány dolgot. Az alábbi cikk tanácsokat ad a cikkek marketingjéhez.

Válasszon egy nyereséges kategóriát, de győződjön meg arról, hogy tud valamit a területről. Lehet, hogy a könyvértékelések több pénzt keresnek, mint bármely más webhely, de ha soha nem olvasol, akkor ez nem az a terület. Válasszon olyan témákat, amelyek egyszerre pénzt hoznak és megfelelnek az Ön erősségeinek.

Tegye címeit érthetővé az olvasók számára. Mindig be kell írnia a cikk lényegét a címbe, hogy olvasója tudja, mire számíthat, és eldönthesse, hogy el akarja -e olvasni vagy sem. A figyelemfelkeltés rövid, ezért mindenképpen vegye fel őket az elején.

Hagyja, hogy az emberek feliratkozzanak a cikkei olvasására. Az előfizetési szolgáltatás nagyszerű módja annak, hogy tájékoztassa olvasóit, amikor új cikket tesz közzé. Engedélyezze a regisztrációjukat, hogy e -mailben értesítést kapjanak minden egyes új anyag közzétételekor, és tudja, hogy minden e -mailhez visszatérnek.

Miután jóváhagyta EzineArticle -jét, küldje el ezt a cikket más fontos cikkcímtáraknak, például Buzzle, ArticleAlley és ArticleFactory. A legtöbb nagy cikkkönyvtárban nincs követési címke. Még mindig fontos, hogy ezeket a könyvtárakat beküldje, mert ezekből a könyvtárakból származó cikkek összességében továbbra is jól állnak.

Az átíró programok és szolgáltatások növelhetik a marketingprogramban használható cikkek teljes mennyiségét, de nem szabad kizárólag rájuk hagyatkozni. A fonott és újraírt cikkek nem olyan népszerűek, mint az eredeti tartalom, az olvasók vagy a keresőmotorok körében. A cikkek marketing kampányának lényege mindig jó minőségű, kézzel készített cikkek kell, hogy legyenek.

A maximális cikkmarketing hatékonyság érdekében a tapasztalt cikkíró elvégzi az összes szükséges kutatást, mielőtt leül írni. A referenciaanyag használata idézetekhez vagy ábrákhoz rendben van, de a magabiztos íráshoz szükséges tanulásnak teljesnek kell lennie az írás megkezdése előtt. Ez gyorsítja az írást, és fókuszban tartja a cikket.

Használja a szerzői erőforrás mezőt, vagy használja a cikk végét a webhelyére mutató hivatkozásokhoz. Ezeken a területeken kell összpontosítania az önreklámra. Próbáljon legalább 1-2 linket hozzáadni ezekhez a területekhez. "Cselekvésre ösztönzést" biztosítanak az olvasóknak, hogy további információkat találjanak webhelyéről.

A személyes tapasztalatok nagyon fontos tényezők lehetnek a minőségi cikkek kidolgozásában. Ezek a benned rejlő érzelmekből származnak, amelyek részletesebben és személyesebben fognak megjelenni. Próbáljon olyan cikkeket írni, amelyek valamihez kapcsolódnak, amit Ön tett, vagy amelynek részese volt, ha maximalizálni szeretné a minőséget.

A bevezetések és a következtetések nagyon fontosak egy cikkben. Általánosságban szeretné megismertetni az olvasót az alábbi tartalommal, hogy az olvasó úgy érezze, mintha bármelyik tárgy kapcsolódna hozzájuk. És akkor zárásként szeretnénk röviden összefoglalni, hogy mit érintett a cikk, és hozzáadni az utolsó cselekvésre ösztönzést.

Amint azt korábban említettük, a cikkmarketing az egyik legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy a vállalkozások új ügyfeleket vonzzanak. A cikkmarketing olyan vállalkozások által írt cikkeket használ, amelyek a termékükhöz kapcsolódó témát tartalmaznak. Van néhány dolog, amire emlékeznie kell a cikkmarketing használatakor, és ha emlékszik a cikkben szereplő tanácsokra, akkor jól használhatja a cikkmarketinget.