Legyen jobb az e-mailes marketing terén ma, néhány elképesztő ötlettel
Az e-mail marketing már olyan régóta létezik, mint az Internet. Bár a spam- és programszűrők hatékonyan megakadályozhatják a haszontalan üzenetek bejutását egy másik személy beérkező levelek mappájába, az e-mailes marketing előnyös lehet a feladó és a fogadó számára, ha helyesen történik. Olvasson tovább néhány hatékony módszert más emberek megsegítésére, miközben segít a saját vállalatának.
Ajánljon fel kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a webhelyén, ahol az ügyfelek regisztrálhatnak, és beállíthatja, hogy az űrlap elküldésével automatikusan küldjön kupont e-mailben az új ügyfeleknek. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy egyezzenek meg abban, hogy engedélyezhetik nekik marketing anyagok elküldését, hogy ne vádoljanak spam küldésével.
Próbáljon meg egy e-mailt küldeni az ügyfeleknek egy olyan értesítéssel, amely arra szólítja fel őket, hogy ne késlekedjenek. A válaszba illesszen be egy javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy vásároljanak. A befejezés arra szólíthatja őket, hogy várakozással ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget. Ehelyett most kell cselekedniük, hogy kiaknázzák a teljes hasznot.
Tegyen meg mindent, hogy e-mailje bekerüljön az ügyfelek postaládájába. Dolgoznia kell azért, hogy e-mailje eljusson az internetszolgáltatókhoz, és ne kapjon spam üzeneteket. Ha spam üzenetként jelölik meg őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem fogja látni őket. Ellenőrizze az ügyfelekkel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
E-mailjeinek személyesnek kell lenniük. Minél személyesebbek. A jobb emberek reagálnak rájuk. Mindent megtesz annak érdekében, hogy kommunikáljon úgy, hogy ne üvöltse a "hirdetést". Beszéljen barátságos, egy az egyben stílusban, barátságos hangnemben. Ha e-mailjeit tiszteletteljes, megszokott módon használja, akkor a lehető legszemélyesebb hirdetési módszert tudja használni.
Előfordulhat, hogy jó ötlet minden elküldött marketing e-mailnek egy kis részét fordítani arra, hogy röviden áttekintse, mire számíthatnak előfizetői. Bemutatva, hogy van terve az e-mailjeire, és ragaszkodik hozzá, ösztönözheti olvasói bizalmát, és csökkentheti annak esélyét, hogy megunta az üzeneteket.
Írja meg az e-mailes marketingkampány tartalmát emberek számára, és ne szoftvereket. Ha a szöveget hitelesen emberi olvasásra szánják, akkor nem kell aggódnia, hogy a spamszűrők életben eszik az üzeneteket. A spamszűrés elkerülése érdekében ne legyen aranyos és ne legyen túl kreatív a szókincsével.
Lehetőség szerint hangsúlyozza terméke vagy szolgáltatásának előnyeit. Az előfizetők tudni fogják, mi áll a rendelkezésükre, ezért mondja el nekik - a tárgysorban, a linkekben és a tartalomban. Előfizetőit sokkal jobban érdekli az üzenete, ha úgy érzi, hogy ez valamilyen módon segíteni tudja őket.
Mielőtt bármilyen promóciós e-mailt küldene az ügyfeleknek vagy potenciális ügyfeleknek, győződjön meg róla, hogy megkapja az engedélyüket a kapcsolattartásra. Az e-mail hatékony eszköz, és a fogyasztók utálják, ha visszaélnek vele. Minden olyan e-mail kapcsolat, amelyet nem a fogyasztó kezdeményezett, spamnek érzi őket. Az ügyfeleknek el kell fogadniuk, hogy további e-maileket kapjanak Öntől, még akkor is, ha korábban vásároltak.
Kínáljon bónuszt, például kupont, kedvezménykódot vagy más ingyenes ajánlatot, cserébe regisztráljon az e-mail levelezőlistájára. Az emberek imádják az ingyenes dolgokat kapni. Az e-mail cím az ügyfél számára alacsony értékű, de az Ön, mint vállalkozás számára magas. Az emberek örömmel cserélik elérhetőségeiket, cserébe 10% kedvezményt kapnak a következő vásárlásból.
Helyesen elkészítve a marketing e-mailjei nem fognak kirívó reklámként megjelenni. Ha az e-mailek tartalma értékes, az emberek élvezni fogják az olvasást. Ez nemcsak a márkád számára hasznos. Segít eljutni a terméke kínálatába, és felizgatja az embereket abban, hogy nehezen megkeresett pénzüket a márkájába fektessék. Az e-mailes marketing sikere érdekében hajtsa végre a cikkben található tippeket.
Utolsó kommentek